SPLOŠNI POGOJI

Splošni pogoji spletne trgovine Sportnaoprema.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-1), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-2) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1).

S spletno trgovino Sportnaoprema.si (v nadaljevanju tudi » trgovina«) upravlja podjetje Coda, Žan Skok s.p., matična številka: 3795772000, davčna številka: SI86778579, ki je tudi ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju tudi prodajalec ali Sportnaoprema.si). Coda, Žan Skok s.p. Čopova 1 , 3310 Žalec , je zavezanec za DDV.

Podatki so vpisani v Poslovni register Slovenije na dan 1.9.2010 pod vložno številko  316-03-01909-2010/2

Stiki, pomoč in dodatna vprašanja

Če imate glede naše ponudbe ali uporabe e trgovine dodatna vprašanja ali samo potrebujete več informacij, je pomoč pri roki – informacije o naročilih, dostavi in o reklamacijah:

  • e-naslov: info@sportnaoprema.si
  • Tel. št.: 040 690 797 (od ponedeljka do petka od 8.00 do 17.00)

Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje spletne trgovine Sportnaoprema.si, pravice in obveznosti uporabnika in trgovine ter urejajo poslovni odnos med Sportnaoprema.si in kupcem. Splošni pogoji poslovanja urejajo tudi posamezna pravila nakupa na prevzemnem mestu Sportnaoprema.si.

Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila). Uporabnik je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi. Splošni pogoji poslovanja so na vpogled tudi na prevzemnem mestu Sportnaoprema.si.

Vrste uporabnikov

Z enkratnim vpisom v spletno trgovino Sportnaoprema.si prek elektronske pošte postane obiskovalec gost Sportnaoprema.si, s potrjeno registracijo v spletno trgovino Sportnaoprema.si pa postane član Sportnaoprema.si. Tako gost kot član Sportnaoprema.si (v nadaljevanju tudi uporabnik) pridobita pravico do nakupa v spletni trgovini Sportnaoprema.si.

Ob registraciji v spletno trgovino Sportnaoprema.si pridobi obiskovalec uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte, ter geslo. Uporabniško ime in geslo člana Sportnaoprema.si nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki.

Registracija je možna tudi med postopkom nakupa.

Če želi uporabnik kadarkoli kasneje svoj naslov elektronske pošte zamenjati z drugim, mora zahtevek za to poslati na info@sportnaoprema.si. Sprememba elektronskega naslova bo izvedena isti ali najkasneje naslednji delovni dan, o tem pa bo uporabnik obveščen prek elektronske pošte.

Nakup določenih artikov, ki so na zalogi na posameznem prevzemnem mestu Sportnaoprema.si, je mogoč tudi brez vpisa v spletno trgovino Sportnaoprema.si.

Dostopnost informacij

Sportnaoprema.si se zavezuje, da bo kupcu še preden ga zavezuje pogodba ali ponudba, zagotovil naslednje informacije:

  1. podatke o podjetju Sportnaoprema.si (ime in sedež podjetja, matična številka),
  2. kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
  3. bistvene lastnosti artiklov (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami) ter rok veljavnosti tega podatka,
  4. dostopnost artiklov (vsak artikel, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
  5. pogoje dostave artiklov (ter način, kraj in rok dostave),
  6. cene, ki morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza in druge dajatve, ter rok veljavnosti tega podatka,
  7. način plačila in dostave ali izpolnitve, ter rok veljavnosti tega podatka,
  8. časovno veljavnost ponudbe,
  9. rok, v katerem je možno odstopiti od pogodbe in pogoje za odstop (opis pravice do odstopa v skladu s 134.členom ZVPot-1; v primerih, ko potrošnik v skladu s 134. členom ZVPot-1 nima pravice do odstopa, je o tem izrecno obveščen),
  10. pojasnilo postopka s pritožbo, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

Ponudba artiklov

Zaradi narave poslovanja prek spleta se ponudba Sportnaoprema.si ažurira in spreminja pogosto in hitro.

Na prevzemnih mestih so posamezni artikli na voljo za nakup ter so na njih prikazane izključno Cene.

Naročilo

Kupoprodajna pogodba med Sportnaoprema.si in kupcem je v spletni trgovini Sportnaoprema.si sklenjena v trenutku, ko Sportnaoprema.si kupcu pošlje prvo elektronsko sporočilo o statusu njegovega naročila (z naslovom: Naročilo sprejeto). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za Sportnaoprema.si kot za kupca.

Kupoprodajna pogodba (t.j. prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku Sportnaoprema.si.

Opis tehničnih postopkov za sklenitev pogodbe

Ko najdete ustrezni izdelek ga z uporabo gumba V KOŠARICO dodate v košarico. V košarico lahko dodate več izdelkov hkrati. Ko ste izbrali vse ustrezne izdelke v desnem zgornjem kotu ekrana poleg iskalnika kliknete na GUMB V KOŠARICI. Pred oddajo naročila lahko celoten izbor vključno s količino in ceno pregledate in popravljate, uporabite kupon za popust in izberete tip dostave. Ko zaključite kliknete gumb NASLEDNJI korak kjer vpišete svoje podatke, opombe in izberete plačilo ter po želji še enkrat spremenite tip dostave. Kliknite gumb KUPITE SEDAJ s katerim oddate naročilo. Povzetek naročila prejmete na email naslov ki ste ga zavedli v vpisanih podatkih, ki si ga shranite. Prav tako imamo mi shranjeno to pogodbo, ki jo lahko dobite z zahtevo na info@sportnaoprema.si

Pred oddajo naročila lahko celoten izbor vključno s količino in ceno pregledate in popravljate s klikom na zgoraj opisanem gumbu V KOŠARICI.

Načini plačila

od 1.1.2021 začne veljati nov TR ODPRT PRI NKBM BANKA d.d., preimenovana v OTP BANKA d.d.

TR: SI56 0400 1005 0346 384

Sportnaoprema.si omogoča naslednje načine plačila:

  • z gotovino ob prevzemu* za zneske do 420 eur.
  • z nakazilom na račun  Coda, Žan Skok s.p. po ponudbi/predračunu

*Pri posameznih naročilih si pridržujemo pravico zahtevati plačilo z nakazilom na račun Sportnaoprema.si po ponudbi/predračunu, pri čemer še vedno velja Cena.

Na prevzemnem mestu Sportnaoprema.si  je možno plačilo z gotovino ali kartico.

Izdaja računa

Sportnaoprema.si po dostavi naročenih artiklov kupcu pošlje tudi račun na e-naslov kupca v kolikor je ta predložen. V primeru osebnega prevzema na prevzemnem mestu prejme kupec natisnjen račun za nakupljene artikle ob njihovem prevzemu.

Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom ter podano obvestilo o pravici do odstopa od pogodbe.

Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.

Cene

Cena velja enako za vse uporabnike Sportnaoprema.si. Uporabnik spletne trgovine Sportnaoprema.si postanete z registracijo v spletni trgovini kot član Sportnaoprema.si ali enkratnim vpisom v spletno trgovino kot gost Sportnaoprema.si.

Vse cene vsebujejo DDV, razen če je izrecno napisano drugače.

Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti.

Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji.

Popusti, promocijske kode ipd. se praviloma ne seštevajo. Popust pri posameznem artiklu in promocijska koda se ne seštevata.

Vplačana sredstva po darilnih bonih, bonusih in predračunih se ne obrestujejo. Darilnih bonov in kod bonusov za popust ni možno menjati za gotovino.

Na prevzemnem mestu Sportnaoprema.si so posamezni artikli na voljo za nakup po ceni, ki je enaka njihovi ceni iz spletne trgovine Sportnaoprema.si. Vse objavljene cene na prevzemnih mestih vsebujejo DDV. Pri nakupu na prevzemnem mestu ni možna vnovčitev darilnih bonov, bonusov, promocijskih kod ipd.

Darilni bon Sportnaoprema.si

Darilni bon je izkazni papir, ki ga prodajalec Coda, Žan Skok s.p. proti plačilu izda v elektronski obliki (kupec prejme e-mail s kodo darilnega bona). Vsak darilni bon je označen s svojo kodo (števiko nakupa), prodajalec Coda, Žan Skok s.p. pa ga je zavezan sprejeti kot plačilo za nakup prek spletne trgovine Sportnaoprema.si

Darilni bon je moč kupiti v spletni trgovini Sportnaoprema.si. Za nakup darilnega bona veljajo enaka določila pogojev poslovanja kot za nakup drugih artiklov. V primeru večjega naročila darilnih bonov lahko svoje povpraševanje pošljete na info@sportnaoprema.si. Veljavnost darilnega bona je 1 leto od izdaje bona, razen v primeru, ko je na bonu to drugače označeno.

Menjava darilnega bona za gotovino ni možna. Bon je unovčljiv le v celotnem znesku. V primeru, da je vrednost nakupa višja od vrednosti darilnega bona, mora imetnik darilnega bona razliko doplačati. Vrednost nakupa mora biti višja od vrednosti darilnega bona.

Uporaba darilnega bona:

  • Izberite blago, ki ga želite kupiti in ga dajte v košarico. Nadaljujte in končajte naročilo. Izberite način dostave, navedite naslov za dostavo in izberite način plačila.
  • V polje Darilni bon ali kodo za popust vpišite kodo darilnega bona in potrdite tako, da kliknete na gumb Uporabi kupon. Če želite unovčiti več bonov, morate opraviti več nakupov.
  • Ko vpišete kode, se vrednost darilnih bonov avtomatsko odšteje od cene vašega naročila. Ostane znesek, ki ga je treba še poravnati.
  • Nato samo še oddate spletno naročilo.

Koda za popust

Koda za popust prinaša različne ugodnosti pri nakupu prek spletne trgovine Sportnaoprema.si in je časovno omejena. Aktivno kodo za popust najdete na Facebook profilu Sportnaoprema.si vendar le v času dodatnih akcij.

Uporaba kode za popust:

  • Izberite artikle, ki jih želite kupiti in jih dajte v košarico. Ko končate z dodajanjem artiklov v košarico, nadaljujte s klikom na gumb Na blagajno. Izberite način dostave, navedite naslov za dostavo in izberite način plačila.
  • V istem koraku v polje koda za popust vpišite kodo za popust in vnos potrdite s klikom na gumb Uporabi kupon.
  • Ko vpišete kode za popust, se vrednost kod za popust avtomatsko odšteje od cene vašega naročila v zadnjem koraku.. Ostane znesek, ki ga je potrebno še poravnati.
  • Koda za popust je enkratna koda, kar pomeni, da jo lahko uporabite le enkrat. Vrednost kode za popust ne sme presegati vrednosti naročenih artiklov.

Postopek obveščanja o nakupu

1. Sportnaoprema.si naročilo

Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto Sportnaoprema.si naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Sportnaoprema.si lahko za preverjanje podatkov ali zaradi zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Pri dobavi artiklov, ki jih Sportnaoprema.si nima na zalogi v lastnem skladišču, je Sportnaoprema.si izključno vezan na dobavo s strani svojega dobavitelja in na čas, v katerem lahko ta dobavitelj dostavi artikel do Sportnaoprema.si.

Pogodbo je možno skleniti le v slovenskem jeziku.

Prek elektronske pošte Sportnaoprema.si kupca sproti obvešča o ažurnih podatkih v zvezi z dobavo artiklov. Če je dobavna doba zelo dolga in kupec ne želi čakati, lahko kupec to sporoči Sportnaoprema.si, ki bo artikel odstranil iz naročila in vrnil kupcu morebitna že vplačana sredstva, ostale artikle iz naročila pa po izbiri kupca ali dobavil ali pa celotno naročilo storniral.

Če dobavitelj Sportnaoprema.si ne potrdi dobavljivosti naročenih artiklov najkasneje do izteka treh mesecev od dneva oddaje naročila, lahko Sportnaoprema.si naročilo kupca zavrne iz razloga, ker artikel ni na razpolago. Z dnem zavrnitve naročilo kupca preneha veljati.

2. Naročilo je odpremljeno/Naročilo je pripravljeno za prevzem

Sportnaoprema.si v dogovorjenem roku artikel pripravi, odpošlje oziroma pripravi za osebni prevzem in o tem po elektronski pošti obvesti kupca. Sportnaoprema.si v elektronski pošti pouči kupca tudi o politiki odstopa od pogodbe, kam se lahko obrne v primeru zamude pri dostavi in kam se lahko obrne v primeru pritožbe.

V primeru, da se kupec pravočasno odloči za preklic naročila, mora prodajalca o tem nemudoma obvestiti na telefonsko številko splošne pomoči 040 638 422 ali po e-mailu na naslov info@coda.si. Če se zgodi, da je naročilo že odpremljeno, pošiljko kupec zavrne dostavni službi. V primeru osebnega prevzema (ko je artikel že pripravljen na prevzem), pa kupec prav tako svojo željo po preklicu naročila sporoči prek zgoraj omenjene telefonske številke ali po zgornjem e-mailu.

Nakup za pravne osebe

Postopek nakupa za pravne osebe je popolnoma enak kot za fizične osebe, le da oddate naročilo kot fizična osebe in v opombo dodate “Želim račun na podjetje” in podatke o podjetju.

Če želite račun na podjetje, sprejemate pogoje poslovanja, ki veljajo za podjetja. Glavna razlika je v možnostih odstopa od pogodbe: podjetjem, samostojnim podjetnikom in drugim pravnim osebam omogočamo vračilo dobavljenih artiklov v okviru garancijskih pogojev. Naštete pravne osebe nimajo možnosti odstopa od pogodbe v 14 dneh od prevzema artikla brez razloga, kot to velja za potrošnike (fizične osebe).

Za nakupe pravnih oseb prav tako veljajo Splošni pogoji Sportnaoprema.si, z razliko od predhodno omenjene možnosti odstopa od pogodbe.

Spletna trgovina Sportnaoprema.si pravnim osebam omogoča naslednje načine plačila:

  • z gotovino ob prevzemu*  (omejitev gotovinskega plačevanja do 420 € z DDV)
  • z nakazilom na račun upravitelja Sportnaoprema.si po ponudbi/predračunu

*Pri posameznih naročilih si pridržujemo pravico zahtevati plačilo z nakazilom na račun Coda, Žan Skok s.p. po ponudbi/predračunu, pri čemer še vedno velja Cena.

Pravica do odstopa potrošnika od pogodbe

Pri pogodbah o finančnih storitvah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik pravico, da v 14 dneh podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev ali plačati pogodbeno kazen. Šteje se, da je sporočilo pravočasno, če je poslano v roku, določenem za odstop od pogodbe.

Če je potrošnik znesek oziroma blago že prejel in od pogodbe odstopi, mora nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh od oddaje sporočila iz prvega odstavka prejšnjega člena vrniti podjetju znesek oziroma blago.

Vračilo plačil mora podjetje opraviti nemudoma, najpozneje pa v 14 dneh po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe, razen zneska iz prejšnjega odstavka.

Potrošnik (navedeno velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo artikel za namene izven svoje pridobitne dejavnosti) ima pravico, da v 14 dneh od prevzema artiklov prodajalcu sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema artiklov.

Za odstop od pogodbe potrošnik lahko uporabi ta OBRAZEC ZA VRAČILO BLAGA Sportnaoprema.si

Potrošnik (navedeno velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo artikel za namene izven svoje pridobitne dejavnosti) ima pravico, da v 14 dneh od prevzema artiklov prodajalcu sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema artiklov.

Odstop od pogodbe potrošnik sporoči na e-naslov prodajalca: info@sportnaoprema.si.

V primeru odstopa od pogodbe potrošnik prejeti artikel vrne ali po pošti na naslov prodajalca: Hausenbichlerjeva ulica 8, 3310 Žalec ali ga osebno prinese na prevzemno mesto prodajalca.

Vrnitev prejetih artiklov podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.

Potrošnik mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik.

Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila artiklov (ki se v primeru pošiljanja obračunava po ceniku dostavne službe in je odvisen od tega ali gre za pošiljko/paket/tovor). Artikel je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 14 dni od poslanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa).

Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe pri pogodbah, katerih predmet je artikel, ki je bil izdelan po natančnih navodilih potrošnika, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, ki je hitro pokvarljivo ali kateremu je že potekel rok uporabe. Možnosti odstopa od pogodbe ni pri nakupu programske opreme ali avdio in video nosilcev, če je potrošnik odprl varnostni pečat.

Vračilo opravljenih vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Zaradi zagotavljanja gotovosti, točnosti in pravočasnosti vračila ter zagotavljanja evidence o plačilih, se vračilo plačila kupcu izvede v obliki enakega plačilnega sredstva kot je bil uporabljen pri nakupu.

Pri odstopu od pogodbe, kjer je bil koriščen bonus, koda za popust ali promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Na TRR uporabnika se vrne le vplačani znesek, uporabniku pa se obenem vrne koriščeni bonus ali promocijska koda v obliki nove kode. Darilni bon se pri odstopu od pogodbe upošteva kot plačilno sredstvo in vrne uporabniku kot darilni bon, vplačani znesek pa se vrne na TRR uporabnika.

Pravico do vračila kupnine v primeru uveljavljanja garancije in neskladnosti izdelkov v skladu z določili pogodbe natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov (neuradno prečiščeno besedilo).

Pomembnejši napotki za vračilo artiklov:

  • Ko vračate artikle prodajalcu (Coda, Žan Skok s.p.), morate priložiti obrazec za odstop od pogodbe, ki ga zahteva po emailu info@coda.si Priložite tudi kopijo računa.
  • Naslov za posredovanje (pošiljanje) artiklov prodajalcu je Coda, Žan Skok s.p., Hausenbichlerjeva 8 1, 3310 Žalec
  • Priporočamo, da uporabite dostavno službo, ki omogoča sledenje pošiljke in da artikle ustrezno pripravite za transport (pri tem lahko uporabite originalno Sportnoprema.si) embalažo oziroma drugo ustrezno varno embalažo).
  • Stroške pošiljanja vedno krije pošiljatelj, razen če je vnaprej dogovorjeno drugače. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.
  • Če uveljavljate garancijo, boste popravljen artikel prejeli najhitreje, če garancijo uveljavljate neposredno pri proizvajalcu oziroma njegovem pooblaščenem servisu.

Pri odstopu od pogodbe, kjer je bil koriščen bonus, koda za popust ali promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Na TRR uporabnika se vrne le vplačani znesek, uporabniku pa se obenem vrne koriščeni bonus ali promocijska koda v obliki nove kode. Darilni bon se pri odstopu od pogodbe upošteva kot plačilno sredstvo in vrne uporabniku kot darilni bon, vplačani znesek pa se vrne na TRR uporabnika.

Pridobljena nagrada v nobenem primeru ni izplačljiva.

Vračilo artikla za pravne osebe

Če želite račun na podjetje, sprejemate pogoje poslovanja, ki veljajo za podjetja. Glavna razlika je v možnostih odstopa od pogodbe: Podjetjem, samostojnim podjetnikom in drugim pravnim osebam omogočamo vračilo pošiljk artiklov v okviru garancijskih pogojev. Prej naštete organizacije nimajo možnosti odstopa od pogodbe v 14 dneh od prevzema artikla, ne da bi bilo treba navesti razlog za svojo odločitev kot to velja za potrošnike (fizične osebe). Vračilo kupnine žal ni možno. Za nakupe pravnih oseb prav tako veljajo splošni pogoji Sportnaoprema.si , z razliko v že predhodno omenjenih možnostih odstopa od pogodbe.

Za vsa dodatna vprašanja nas pokličete na 040 690 797 ali nam pišete na info@sportnaoprema.si. Z veseljem vam bomo odgovorili.

Odstop potrošnika od pogodbe za artikle iz kompleta

Če se potrošnik odloči za odstop od pogodbe za enega izmed artiklov, ki so tvorili komplet, lahko zanj zahteva vračilo kupnine. Potrošnik lahko vrne enega ali več artiklov iz kompleta. Pri odstopu od pogodbe za artikel iz kompleta potrošnik dobi na TRR vrnjen znesek v višini vplačanih sredstev za dotični artikel, ki ga vrača.

Preklic naročila

Obvestilo o preklicu naročila je možno izključno preko elektronske pošte info@sportnaoprema.si

V elektronskem sporočilu navedite naslednje podatke:

  1. V naslovu sporočila: Preklic naročila
  2. V vsebini sporočila: a) ime in priimek potrošnika b) naslov potrošnika c) številka naročila

Garancija

Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu. Obrazec za vračilo artikla v garancijo lahko zahtevate na email: info@coda.si v kolikor artikel ima v opisu zapisano garancijsko dobo.

Informacija o garanciji je navedena tudi na strani s predstavitvijo artikla. Če informacije o garanciji ni, artikel nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V slednjem primeru lahko kupec kontaktira Sportnaoprema.si, ki bo zagotovil ažurno informacijo.

Garancijski list velja tudi če ni podpisan ali ožigosan.

Neskladnost blaga z določili pogodbe

Prodajalec mora potrošniku izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za neskladnosti, ki jih je imelo blago v času dobave.

 Kdaj gre za neskladnost?

Blago ni skladno s prodajno pogodbo zlasti, kadar (subjektivne zahteve):

  • ne ustreza opisu, vrsti, količini in kakovosti ter nima funkcionalnosti, združljivosti, interoperabilnosti in drugih lastnosti, kot je zapisano v prodajni pogodbi,
  • ni primerno za poseben namen, za katerega ga potrošnik potrebuje in s katerim je potrošnik seznanil prodajalca najpozneje ob sklenitvi prodajne pogodbe, prodajalec pa je s tem soglašal,
  • ni dobavljeno skupaj z vsemi dodatki in navodili, vključno z navodili za namestitev, kot je določeno v prodajni pogodbi,
  • ni posodoljeno, kot je določeno v prodajni pogodbi.

Poleg navedenega iz prejšnjega odstavka, je blago neskladno tudi, ko (objektivne zahteve):

  • ne ustreza namenom, za katere se običajno uporablja blago iste vrste, pri čemer je treba, kadar je to primerno, upoštevati druge predpise, tehnične standarde ali v primeru neobstoja takih tehničnih standardov panožne kodekse ravnanja, ki se uporabljajo za posamezni sektor,
  • ni take kakovosti in ne ustreza opisu vzorca ali modela, ki ju je prodajalec dal na razpolago potrošniku pred sklenitvijo prodajne pogodbe, kadar je to primerno,
  • ni take količine in nima značilnosti in drugih lastnosti, vključno v zvezi s trajnostjo, funkcionalnostjo, združljivostjo in varnostjo, kot je običajno za blago iste vrste in ki jih potrošnik lahko razumno pričakuje glede na naravo blaga in ob upoštevanju kakršne koli javne izjave, podane pri oglaševanju ali označevanju s strani ali v imenu prodajalca ali drugih oseb v predhodnih členih pogodbene verige, vključno s proizvajalcem, razen če prodajalec dokaže, da:
    • za javno izjavo ni vedel in od njega ni mogoče razumno pričakovati, da bi zanjo vedel,
    • je bila javna izjava do sklenitve prodajne pogodbe popravljena na enak ali primerljiv način, kot je bila podana, ali
    • javna izjava ni mogla vplivati na odločitev za nakup blaga

Reševanje reklamacije bo izvedeno najpozneje v roku 8 dni od prejema popolne dokumentacije. V primeru upravičene reklamacije podjetje nosi tudi stroške pošiljanja reklamiranega blaga nazaj kupcu.

Kako se preverja primernost artikla?

Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.

Postopek in jamčevalni zahtevki v primeru neskladnosti

Obvestilo prodajalcu – notifikacija

Kupec nas mora o morebitni neskladnosti skupaj z natančnim opisom le-te  na lastne stroške obvestiti v zakonsko določenem roku in nam hkrati omogočiti pregled artikla. Obrazec za prijavo neskladnosti se nahaja zahtevate po emailu: info@sportnaoprema.si ali ga OBRAZEC ZA VRAČILO BLAGA Sportnaoprema.si

Pravico do uveljavljanja neskladnosti na artiklu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.

Za neskladnosti na novih izdelkih odgovarjamo 2 leti od izročitve izdelka.

Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova neskladnosti, če o neskladnosti obvesti prodajalca v 2 mesecih od dneva, ko je bila neskladnost ugotovljena. Potrošnik v obvestilu o neskladnosti natančno opiše neskladnost in prodajalcu omogoči, da stvar pregleda oz. da ga pregleda pooblaščeni servis.

Rok

Prodajalec ne odgovarja za neskladnosti na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar dobavljena. Šteje se, da je neskladnost blaga obstajala že v času dobave, če se pojavi v roku enega leta od dobave blaga.

V primeru blaga z digitalnimi elementi, pri katerem prodajna pogodba določa nepretrgano dobavo digitalne vsebine ali digitalne storitve v določenem obdobju, je prodajalec odgovoren za vsako neskladnost digitalne vsebine ali digitalne storitve, ki nastane ali se pokaže v dveh letih od dobave blaga z digitalnimi elementi.

V primeru blaga z digitalnimi elementi, pri katerem prodajna pogodba določa nepretrgano dobavo digitalne vsebine ali digitalne storitve za obdobje, daljše od dveh let, je prodajalec odgovoren za vsako neskladnost digitalne vsebine ali digitalne storitve, ki nastane ali se pokaže v obdobju, v katerem je treba v skladu s prodajno pogodbo dobaviti digitalno vsebino ali digitalno storitev.

Jamčevalni zahtevki

V primeru pravilne notifikacije prodajalca o neskladnosti, je potrošnik, pod pogoji in v vrstnem redu iz tega odseka, upravičen, da:

  1. zahteva od prodajalca brezplačno vzpostavitev skladnosti blaga oz. digitalne vsebine ali digitalne storitve;
    Da bi se vzpostavila skladnost blaga, lahko potrošnik izbere med popravilom blaga in zamenjavo blaga z novim brezhibnim blagom, razen če:
  • je izpolnitev izbranega jamčevalnega zahtevka nemogoča ali
  • izpolnitev izbranega jamčevalnega zahtevka predstavlja nesorazmerne stroške za prodajalca v primerjavi z drugim jamčevalnim zahtevkom ob upoštevanju vseh okoliščin.
  1. zahteva znižanje kupnine v sorazmerju z neskladnostjo ali odstopi od prodajne pogodbe oz. pogodbe o dobavi digitalne vsebine ali digitalne storitve in zahteva vračilo plačanega zneska. Potrošnik lahko zahteva sorazmerno znižanje kupnine ali odstopi od prodajne pogodbe v katerem koli od naslednjih primerov:
  • prodajalec ni popravil ali zamenjal blaga ali, kadar je to ustrezno, ni končal popravila ali izvedel zamenjave blaga v skladu s tem zakonom oziroma je zavrnil potrošnikov jamčevalni zahtevek za vzpostavitev skladnosti blaga v skladu s šestim odstavkom prejšnjega člena;
  • neskladnost obstaja, čeprav je prodajalec poskušal vzpostaviti skladnost;
  • narava neskladnosti je tako resna, da upravičuje takojšnje sorazmerno znižanje kupnine ali odstop od prodajne pogodbe, ali
  • prodajalec je izjavil ali pa je iz okoliščin očitno, da prodajalec ne bo vzpostavil skladnosti blaga v razumnem roku ali brez znatnih nevšečnosti za potrošnika.

V kolikor se neskladnost pojavi v manj kot 30 dneh od dobave blaga, lahko potrošnik odstopi od prodajne pogodbe in zahteva vračilo plačanega zneska.

Potrošnik lahko zadrži plačilo preostalega dela kupnine ali dela tega preostalega dela kupnine, dokler prodajalec ne izpolni svoje obveznosti. Potrošnik to pravico uveljavlja z izjavo, s katero prodajalca obvesti o svoji odločitvi.

V vsakem primeru ima potrošnik tudi pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza izdelkov, ki nastanejo zaradi uveljavljanja jamčevalnega zahtevka.

Odstop od prodajne pogodbe potrošnik uveljavlja z izjavo, s katero prodajalca obvesti o odločitvi, da odstopa od prodajne pogodbe. Kadar potrošnik odstopi od prodajne pogodbe, potrošnik prodajalcu na stroške prodajalca vrne blago.

Pravico do uveljavljanja neskladnosti natančneje urejajo določila Zakona o varstvu potrošnikov (ZvPot-1). Za razmerja, ki jih zakoni, ki urejajo varstvo potrošnikov, ne urejajo, se uporabljajo določbe zakona, ki ureja obligacijska razmerja.

Vrnjeni artikli z odprto embalažo

Vrnjeni artikli so artikli, ki so bili na Sportnaoprema.si vrnjeni in imajo manjše pomanjkljivosti (poškodovana embalaža, praske na ohišju, itd.) in gredo v nadaljnjo prodajo.

Tip pomanjkljivosti oziroma stanje artikla sta za vsak artikel pisno navedena (tako v opisu artikla kot na računu).

Vrnjene artikle v Sportnaoprema.si pregledamo. Zaradi pregleda za te artikle kljub vračilu in odprti embalaži ipd. zagotavljamo njihovo brezhibno delovanje. Zaradi tega je ustrezno določeno tudi novo obdobje garancije, ki je pisno navedeno ob vsakem artiklu.

V primeru nedelovanja vrnjenega artikla je stranka upravičena do garancijskega popravila in do odstopa od pogodbe v enakih rokih, kot veljajo za ostale artikle.

Dostava

Pogodbeni partner za dostavo pošiljk prodajalca Sportnaoprema.si je Pošta Slovenije in GLS, vendar si Sportnaoprema.si pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem naročilo lahko izpolnil bolj učinkovito.

Način in strošek dostave in obdelave naročila

Za nas pakete dostavlja Pošta Slovenije in GLS, ki večino paketov dostavi že naslednji delovni dan po obvestilu o odpremi. Če vas ob dostavi ni na navedenem naslovu, lahko paket prevzamete na vaši najbližji pošti.

Dostava

Artikli, naročeni na Sportnaoprema.si, gredo na pot v najkrajšem možnem času. Če so na zalogi v centralnem skladišču, običajno še isti dan.

Da bi naročene artikle dostavili kar se da hitro, bomo vedno izbrali najbolj optimalno pot. To je paketna dostava Pošte Slovenije ali preko partnerja GLS, kar pomeni, da dostavo lahko pričakujete že naslednji dan. Če vas ob dostavi ni na navedenem naslovu, pa lahko paket prevzamete na najbližji pošti oziroma na najbližjih parcel shopih podjetja GLS.

Pri plačilu po povzetju vam Pošta Slovenije obračuna provizijo za vplačilo obrazca UPN. Ta strošek ni vračunan v kupnino in nanj nimamo vpliva.

To pomeni, da v primeru plačila po povzetju plačate vrednost paketa, strošek pošiljanje ter provizijo za vplačilo obrazca UPN po ceniku Pošte Slovenije.

Znesek provizije za vplačilo obrazca UPN si lahko ogledate na strani Pošte Slovenija na https://www.posta.si/zasebno-site/Documents/Ceniki/Cenik-ostalih-storitev.pdf

Artikle lahko prevzamete tudi osebno v skladišču HAUSENBICHLERJEVA 8 v Žalcu.

Poleg tega lahko na prevzemnem mestu izkoristite tudi priložnost za pogovor z našimi referenti, ki bodo radi svetovali o uporabi kupljenih artiklov ali o prihodnjih nakupih.

Strošek dostave

Stroški dostave so odvsni od teže, dimenzij in izbranega načina dostave. Končni strošek dostave bo izračunan in prikazan pred zaključkom naročila.

Dostava kamorkoli

Naš partner pakete dostavlja na naslov, vnešen ob oddaji naročila.

Ker dostavna služba artikle dostavlja znotraj delovnega časa Pošte Slovenije (in obhodnega časa poštarja določenega območja), se lahko odločite tudi za dostavo na katerokoli drugo ime ali naslov. Na primer v službo. Če ste ob nakupu za način plačila izbrali gotovinsko plačilo ob dostavi, vas prosimo, da poskrbite, da bo imel prejemnik pošiljke pri sebi dovolj gotovine. Če je izbrana dostava na službeni naslov, bo poštar izročil paket pooblaščeni osebi za prevzem pošiljk v podjetju.

Če vas v času dostave ni na predvidenem mestu (podjetje, pisarna, bolnišnica, študentski ali dijaški dom itd.), bo dostavljalec pustil sporočilo, na katerem bodo navodila za nadaljnje ukrepanje. Ponavadi zadošča obisk najbližje pošte.

Če se odločite za gotovinsko plačilo ob prevzemu in vam dostavljalec Pošte Slovenije želi dodatno zaračunati provizijo na posebno položnico, ki je priložena pošiljki, ste je  dolžni plačati. Pri plačilu po predračunu na račun Coda, Žan Skok s.p., se izognete plačilu provizije dostavljalcu.

Dobavni roki

O morebitnih daljših dobavnih rokih vas bomo preko elektronske pošte sproti obveščali. V primeru, da vam daljši dobavni rok ne ustreza, nam lahko to sporočite in artikel bomo odstranili iz naročila ali zamenjali z drugim.

Zaradi različnih dobavljivosti izdelkov je naročilo lahko razdeljeno na več pošiljk. Lahko jih odpremimo delno ali vse hkrati.

Pri delni dobavi vam bomo artikle, ki so na zalogi, poslali takoj, ostale pa, ko bodo na voljo. Morebitni strošek dostave bomo zaračunali le pri prvi pošiljki, za kasnejše pošiljke pa bomo nosili strošek dostave mi. Če se naveličate čakanja, nam lahko to sporočite in manjkajoči artikel bomo odstranili iz naročila.

Za artikle, ki so označeni kot rok dobave ni znan, nimamo podatka o tem, kako hitro jih lahko dobavimo.

Če boste nekaj dni odsotni, lahko nam na elektronski naslov info@coda.si ali na telefon 040 690 797 sporočite željen termin dobave. To pomeni, da pred tem datumom vaš paket ne bo poslan na navedeni naslov.

Za dostavo poskrbi Pošta Slovenije, večinoma naslednji delovni dan od dneva odpreme, vendar najkasneje v roku treh delovnih dni. Ob odpremi pošiljke vam bomo poslali obvestilo, da smo artikle že poslali na pot.

Varovanje osebnih podatkov

Sportnaoprema.si se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika v skladu z ZVOP-2.

Sportnaoprema.si za nedoločen čas hrani naslednje podatke članov Sportnaoprema.si: ime in priimek, e-poštni naslov, kontaktni telefon, primarni naslov in naslove za dostavo, državo prebivališča, čas in datum registracije in arhiv komunikacije s Sportnaoprema.si

Sportnaoprema.si navedene osebne podatke uporabi izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo s članom.

Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.

Sportnaoprema.si za hrani samo za čas do izpolnitve naročila naslednje podatke gostov Sportnaoprema.si: ime in priimek, e-poštni naslov, kontaktni telefon, primarni naslov in naslove za dostavo, državo prebivališča, čas in datum registracije in arhiv komunikacije z Sportnaoprema.si. Po izpolnitvi naročila se hranijo samo še podatki v zvezi s posameznim naročilom, do katerih je mogoč dostop samo prek poznavanja številke računa in številke naročila.

Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega e-mail naslova, uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.

Komunikacija

Sportnaoprema.si bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje, in v skladu z določili ZEKom-1.

Oglasna elektronska sporočila Sportnaoprema.si bodo vsebovala naslednje sestavine:

  • jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
  • pošiljatelj Sportnaoprema.s bo jasno razviden,
  • različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne. Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih,
  • jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
  • željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo Sportnaoprema.si izrecno spoštoval.
  • Oglasna sporočila Sportnaoprema.si bodo jasno razvidna in jasno ločena od iger in tekmovanj.

Ocene, mnenja in priporočila

Mnenja, ocene in priporočila, ki jih kupci napišejo, so del funkcionalnosti spletne trgovine, in namenjeni skupnosti vseh uporabnikov.

Sportnaoprema.si omogoča, da mnenje napiše katerikoli uporabnik spletne trgovine, pred dokončno objavo pa jih Sportnaoprema.si pregleda. Sportnaoprema.si ne bo objavil mnenj oziroma prispevkov, ki so kakorkoli žaljivi, neprimerni ali ki po oceni Sportnaoprema.si ne nudijo koristi drugim uporabnikom in obiskovalcem.

Z oddajo mnenja ali komentarja se uporabnik izrecno strinja s pogoji uporabe njegovega mnenja ali komentarja in Sportnaoprema.si dovoljuje objavo dela ali celotnega teksta v vseh elektronskih in drugih medijih. Sportnaoprema.si ima pravico vsebino mnenja ali komentarja uporabljati časovno neomejeno in za katerikoli namen, ki je v poslovnem interesu Sportnaoprema.si, vključno z objavo v oglasih ali drugih marketinških komunikacijah. Avtor mnenja hkrati izjavlja in zagotavlja, da je lastnik materialnih in moralnih avtorskih pravic za napisana mnenja in komentarje ter da te pravice neizključno in časovno neomejeno prenaša na Sportnaoprema.si.

Omejitev odgovornosti

Sportnaoprema.si se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih spletnih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da Sportnaoprema.si ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo Sportnaoprema.si kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od pogodbe ali zamenjavo naročenega artikla.

Sportnaoprema.si ne odgovarja za vsebino mnenj o artiklih, ki jih napišejo obiskovalci Sportnaoprema.si mnenja pred objavo pregleda in zavrne tista, ki vsebujejo očitne neresnice, so neprimerna, zavajajoča ali žaljiva. Sportnaoprema.si ne odgovarja za informacije v mnenjih in se omejuje od kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz podanih informacij v mnenjih.

Sportnaoprema.si ima možnost odstopa od pogodbe le, če se ugotovi očitna napaka (46. člen OZ). Kot očitna napaka se šteje napaka v bistvenih lastnostih artikla in vse zmote, ki se po običajih v trgovini ali po namenu strank štejejo za odločilne ter jih Sportnaoprema.si v primeru vednosti ne bi potrdil oziroma sklenil pogodbe. To vključuje tudi očitne napake v ceni.

Pritožbe in spori

Sportnaoprema.si spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Sportnaoprema.si se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb.

Priznani izvajalec za reševanje sporov je:

Evropski center za reševanje sporov Tomšičeva 61000 Ljubljana info(at)ecdr.si http://www.ecdr.si T: 08 205 65 90F: 01 244 99 95 Uroš Petohleb

Elektronska povezava za platformo za spletno reševanje potrošniških sporov: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=SL

V primeru težav se kupec s podajalcem Sportnaoprema.si lahko poveže telefonsko na telefonsko številko 041 676 094 ali po elektronski pošti na info@sportnaoprema.si. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@coda.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Sportnaoprema.si se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniških sporov nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in potrebnim časom ter stroški, ki nastanejo zaradi reševanja spora, kar je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si Sportnaoprema.si prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Želimo vam veliko športnih užitkov!