Brixton Crossfire 500 X | Sproščena samozavest na cesti in izven nje

in stock
Šifra: Ni na voljo Kategorije: , ,

7.250,00

Potrebujete pomoč pri nakupu?

Kontakt:

  • info@sportnaoprema.si
  • +386 40 690 797 (Svetovanje od 8.00 do 16.30 ure)

Opis

Brixton Crossfire 500 X | Sproščena samozavest na cesti in izven nje


Motocikel Brixton Crossfire 500 X nadaljuje uspešno zasnovo modela Crossfire 500, vendar z izrazitejšim poudarkom na surovem, sproščenem videzu in drznem karakterju. Z osupljivo zmogljivostjo in robustno konstrukcijo jasno kaže, da je pripravljen na ovire, ki se jim drugi raje ognejo. Širše krmilo, nekoliko bolj raven sedež in “stubbier” Pirellijeve pnevmatike mu prinašajo samosvoj “scrambler” pridih, ob katerem ni treba skrbeti za manj kot popoln asfalt ali zaprašene podeželske poti. Vse to v kombinaciji s prepoznavno “X” obliko rezervoarja in prefinjenimi linijami daje Crossfire 500 X edinstveno prezenco, ki zaneti iskrico navdušenja že ob prvem pogledu.



Sproščena drža in surov videz

Pri Crossfire 500 X se hitro opazi zavedanje, da mora biti motocikel oblikovan funkcionalno, a hkrati ohranjati drzen slog. Sedež ostaja na višini 795 mm, tako da je večini voznikov prijazno omogočen stik z asfaltom, medtem ko je krmilo z 851 mm skoraj 10 cm širše kot pri sestrskem modelu. S tem motocikel pridobi lahkotnejše upravljanje, še posebej pri počasnem vijuganju med mestnim prometom ali vožnji po neutrjenih poteh.

Zadnje kolo krasi klasično nameščen nosilec registrske tablice, kar poskrbi za krajši zadek in “čisti” videz. Za prefinjeno ravnotežje med surovim in modernim poskrbi rezervoar, na katerem se v značilnem “X” motivu združujeta tradicija in sodobna estetika. Trije barvni odtenki, med drugim Scarlet Blaze, Backstage Black in Bullet Silver, omogočajo, da Crossfire 500 X v vsaki izvedbi izrazi svojo samozavest.


Motor za razgibano vožnjo v razredu A2

V jedru Crossfire 500 X utripata dva valja s skupno prostornino 486 ccm, ki razvijeta 35 kW (47,6 KM) pri 8500 vrtljajih na minuto. Največji navor znaša 43 Nm pri 6750 vrt./min in tako v celoti izkoristi najvišje meje, dovoljene za A2 kategorijo. S tem se motor izkaže kot idealna izbira za voznike, ki cenijo raven zmogljivosti, ki še vedno nudi dovolj rezerve za dinamično vožnjo, ne glede na to, ali gre za mestno dogajanje ali sproščeno potepanje po podeželju.

Poudarek je na mehkejši odzivnosti pri nižjih vrtljajih in prožnejšem pospešku, ko se motor odpre v višjem območju. Tak pristop zagotavlja, da motocikel ohrani samozavestno vožnjo tudi na razgibanih terenih, hkrati pa je dovolj prijazen do manj izkušenih, ki se šele spoznavajo z razredom 500 ccm.


Vzmetenje in pnevmatike: Naj se ceste (in steze) kar začnejo

Ena ključnih značilnosti modela Crossfire 500 X je nastavljivo vzmetenje japonskega proizvajalca Kayaba (KYB). Upside-down prednja vilica omogoča nastavitev kompresije, zadnji osrednji amortizer pa omogoča prilagoditev prednapetosti vzmeti in povratnega dušenja (rebound). Ta kombinacija poskrbi za optimalno prilagoditev glede na voznikove želje in razmere na cesti (oziroma makadamu).

Pomembno vlogo igrajo še Pirelli MT60 pnevmatike, ki ponujajo zanesljiv oprijem ne le na asfaltu, temveč se dobro odrežejo tudi na rahlo makadamskih ali neravnih površinah. Bolj “stubbier” profil pnevmatik odseva surovo naravo motocikla ter pripomore k zaupanju v vsaki situaciji. Takšni elementi zagotavljajo, da se Crossfire 500 X ne ustraši niti nekoliko bolj avanturističnih izletov.


Dvovaljni motor (486 ccm) na Crossfire 500 X s celotnim izpušnim sistemom iz nerjavečega jekla


J.Juan zavorni sistem z Bosch ABS

Za varno zaustavljanje poskrbi hidravlični zavorni sklop J.Juan, kjer štiribatna radialna čeljust spredaj grabi 320-milimetrski kolut, zadaj pa dvobatna čeljust deluje na kolut premera 240 mm. Zunaj vidna “surova” moč se tako nadgradi z zanesljivim in linearnim občutkom na ročici. Za piko na i je tu še Bosch ABS 9.1, dvokanalni sistem, težek vsega 640 gramov, a odločilno prispeva k varnosti.

Ne glede na to, ali gre za mokro cesto ali neutrjene steze, zavorni sistem samozavestno posreduje, ko je to potrebno, brez nepotrebnih elektronskih “vmešavanj”. Omogoča stabilno zaviranje tudi pri agresivnejših manevrih, kar bo pozdravil vsak, ki se z motociklom rad odpravi na raznolike terene.


Razglašeni, a prefinjeni izpušni sistem

Celotna izpušna pot je izdelana iz nerjavečega jekla, kar zagotavlja trajnost in preprečuje korozijo. Ploščati prednji dušilec in končni lonec v stožčasto-ovalni obliki tvorita prepoznaven, globok zvok, ki ga redko slišimo v tem razredu. Izpušni sistem ostaja združljiv z okoljskimi standardi (EU5), a ohranja surov značaj, zaradi katerega motor ne zveni pridušeno, temveč “glasno” in polno.

Takšna zvočna kulisa poudarja dvovaljni značaj agregata, ki ob nizkih vrtljajih udari s polnim basovskim tonom, v višjih območjih pa preide v rezke tone, značilne za razigrano srednjekategorno zasnovo. V urbanem okolju bo zven izpuha zagotovo vzbudil zanimanje, na odprti cesti pa voznika pospremil z občutkom pristne povezanosti z motorjem.


Prilagojena ergonomija za večje udobje

Širše krmilo pri 851 mm in bolj raven sedež sta glavni razliki v primerjavi s sestrsko različico Crossfire 500. Ta koncept spodbuja bolj sproščeno sedenje in izboljšan nadzor pri vožnji skozi ostre ovinke ali neutrjene poti. Izkušnja je zato bolj “scramblerjevska” – malenkost dvignjena drža trupa in stabilen občutek na sprednjem kolesu.

Z zasnovo, ki cilja na čim bolj enostavno rokovanje, je Crossfire 500 X primeren za dnevne mestne opravke, a hkrati odpira vrata avanturam, ki so onkraj običajnih asfaltniranih cest. Tako sedežna geometrija kot postavitev stopalk in krmila prispevajo k “sproščenemu” karakterju, ki ne obremenjuje voznika niti pri daljših vožnjah.


Dvovaljni motor (486 ccm) na Crossfire 500 X s celotnim izpušnim sistemom iz nerjavečega jekla


Klasični okrogel LC-prikazovalnik

Pri tem modelu se ohranja okrogel inverzni LCD zaslon, kjer so pregledno prikazane informacije o hitrosti, vrtljajih, izbrani prestavi, ravni goriva, uri ter drugih ključnih statusnih lučkah (ABS, smerniki, olje, temperatura hladilne tekočine). Ta zasnova uspešno združuje retro pridih z digitalno natančnostjo, kar se lepo ujema s splošno minimalistično-robustno filozofijo motocikla.

Ker so vse ključne informacije prikazane na enem mestu, se voznik lahko posveti cesti. Zaslon ostaja dobro berljiv tudi v močni sončni svetlobi, medtem ko nočni pogled poskrbi za prijetno kontrastno osvetlitev, ki ne slepi in ne moti osredotočenosti na pot.


LED razsvetljava za jasno vidljivost

Kot pri drugih aktualnih Brixtonovih modelih je tudi pri Crossfire 500 X serijsko vgrajen LED sistem – tako za dnevne luči, glavni žaromet, smernike kot zadnjo luč. Takšna rešitev prinaša boljšo vidljivost v prometu in daljšo življenjsko dobo, hkrati pa z modernimi linijami in kompaktno obliko svetil dopolnjuje surovo estetiko motocikla.

Na nočnih cestah ali ob slabši vidljivosti bodo močni in natančno usmerjeni LED žarometi ponudili široko osvetlitev, ki vozniku pomaga pri manevriranju, drugim udeležencem v prometu pa omogoča, da ga hitro opazijo. Minimalistična zasnova smernikov in zadnje luči ohranja čiste linije, motor pa zaradi tega deluje še nekoliko bolj “ostro”.


Kdaj se odločiti za Crossfire 500 X?

Ta model je primeren za vse, ki želijo izkoristiti polni potencial kategorije A2, pri tem pa dati prednost nekoliko avanturistični drži in “scrambler” stilu. Zaradi sorazmerno lahke konstrukcije (190 kg v voznem stanju) in prilagodljivega vzmetenja bo navdušil tudi tiste, ki so se naveličali strogo cestnih motociklov ter iščejo nekaj svežega.

Dobra izbira je za vsakodnevno prebijanje skozi mestni promet (široko krmilo, visok nadzor) ter hkratno možnost skokov na makadamske bližnjice ali razgiban teren. Zaradi geometrije in zmerne višine sedeža se na njem udobno počutijo tudi manj izkušeni vozniki, ki si želijo spodoben navor, a ne prevelikega “strahovanja” pred močjo.


Dvovaljni motor (486 ccm) na Crossfire 500 X s celotnim izpušnim sistemom iz nerjavečega jekla


Standardna oprema: Vse potrebno v eni poenostavljeni rešitvi

  • J.Juan zavorni sistem: zanesljive zavore s progresivnim občutkom
  • Pirelli 17″ pnevmatike: MT60 model za cestno in rahlo terensko vožnjo
  • Izpušni sistem iz nerjavečega jekla: celovita zasnova, prepoznaven zvok
  • Nastavljivi amortizerji (KYB): vnaprej nastavljena kombinacija za različne razmere in možnosti individualnega prilagajanja
  • LED dnevne luči & smerniki: boljša vidljivost in moderen videz
  • Bosch 9.1 ABS: najnovejši dvokanalni ABS za varno zaustavljanje
  • Nastavljivi ročici za sklopko in zavoro: osebna prilagoditev glede na velikost roke in želje voznika

Vse navedeno kaže, da pri Brixton Crossfire 500 X ni treba dodatno vlagati v ključne komponente, ki določajo zanesljivost in udobje.


SPECIFIKACIJE (Tehnični podatki)

Motor in menjalnik

  • Tip motorja: dvovaljni, štiritaktni, DOHC (4 ventili na valj), tekočinsko hlajen
  • Prostornina: 486 ccm
  • Največja moč: 35 kW (47,6 KM) pri 8500 vrt./min
  • Največji navor: 43 Nm pri 6750 vrt./min
  • Menjalnik: 6-stopenjski, ročni
  • Vžig: ECU (elektronski)
  • Zagon: električni zaganjalnik
  • Gorivo: neosvinčeno, vsaj RON/ROZ 95

Okvir in vzmetenje

  • Sprednje vzmetenje: teleskopska obrnjena (Upside-down) vilica, nastavljiva kompresija
  • Zadnje vzmetenje: nihajka s centralno postavljenim amortizerjem (nastavljiva prednapetost in rebound)

Zavore

  • Sprednja zavora: 4-batna radialna čeljust J.Juan, kolut Ø 320 mm
  • Zadnja zavora: 2-batna čeljust J.Juan, kolut Ø 240 mm
  • ABS: dvokanalni Bosch 9.1

Kolesa in pnevmatike

  • Sprednja pnevmatika: 120/70 ZR 17 (tubeless)
  • Zadnja pnevmatika: 160/60 ZR 17 (ali 160/60 R 17 tubeless)
  • Sprednje platišče: MT 3.5×17
  • Zadnje platišče: MT 4.25×17

Dimenzije in mase

  • Masa v voznem stanju: 190 kg
  • Dovoljena največja masa: 350 kg
  • Dolžina: 2097 mm
  • Širina: 851 mm
  • Višina: 1116 mm
  • Višina sedeža: 795 mm
  • Število sedežev: 2
  • Rezervoar: 13,5 l

Vozne lastnosti

  • Najvišja hitrost: 160 km/h
  • Poraba goriva*: pribl. 4,0 l/100 km
  • Emisije CO2*: pribl. 92 g/km

* vrednosti se lahko razlikujejo glede na način vožnje in razmere na cesti; izmerjeno po pravilniku (EU) 134/2014, Priloga VII.


Dvovaljni motor (486 ccm) na Crossfire 500 X s celotnim izpušnim sistemom iz nerjavečega jekla


Crossfire 500 X združuje vse, kar je naredilo osnovno različico Crossfire 500 tako priljubljeno, in dodaja nekaj več “grifa” za tiste, ki želijo motocikel s pripravljeno držo in samozavestnim značajem. Širše krmilo, nekoliko drugačno geometrijo in robustnejše pnevmatike zaokroža bogata serijska oprema, vključno z nastavljivim vzmetenjem, LED razsvetljavo ter zanesljivim zavorami J.Juan z Bosch ABS. Rezultat je motocikel, ki prinaša sproščeno moč, hkrati pa izpolnjuje vse zahteve sodobnega voznika – ne glede na to, ali gre za krajše izlete po mestu ali raziskovanje manj uhojenih poti.


Dodatne podrobnosti

Teža 190 kg
Blagovna znamka

Brixton Motorcycles

Barva

Scarlet Blaze, Bullet Silver, Backstage Black (ABS)