Brixton Crossfire 500 | Nova smer na obzorju za srednji razred motociklov

in stock
Šifra: Ni na voljo Kategorije: , ,

6.650,00

Potrebujete pomoč pri nakupu?

Kontakt:

  • info@sportnaoprema.si
  • +386 40 690 797 (Svetovanje od 8.00 do 16.30 ure)

Opis

Brixton Crossfire 500 | Nova smer na obzorju za srednji razred motociklov


Odločitev za motor ni le stvar tehničnih specifikacij, temveč tudi osebnega sloga in želje po avtentični izkušnji. Brixton Crossfire 500 vnaša svežino v svet srednjekategornih modelov ter na novo opredeljuje mejo med klasično zasnovo in sodobnimi tehnologijami. S svojo prepoznavno zasnovo, navdihnjeno s tradicionalnimi linijami in okrepljeno z “X” oblikovnimi poudarki, se hitro vtisne v spomin. Poleg estetike prinaša trden paket zmogljivosti, ki poskrbi, da motor ne ostane le pri videzu, temveč navduši tudi pri vožnji.



Prepoznaven dizajn s karakterjem “X”

Pri Brixton Crossfire 500 so oblikovalci ubrali smer, ki združuje brezčasno eleganco z modernimi detajli. Osrednji poudarek je značilna “X” poteza na boku rezervoarja, po kateri se novi Brixtonovi modeli ločijo od drugih znamk. Rezultat je motocikel, ki na prvi pogled deluje minimalistično, a kljub temu premore dovolj ostrine, da izstopa v vsakem okolju – od mestnih ulic do podeželskih cest.

Dve glavni barvni izvedbi, Bullet Silver in Backstage Black, pričarata različna značaja. Srebrna odseva industrijsko ostrino in poudarja linije motorja, črna pa dodaja pridih “underground” elegance. Kdor ceni vizualno čistost, bo v Crossfire 500 prepoznal formo brez nepotrebnih dodatkov, ki se odlično sklada s sodobnimi trendi, hkrati pa ohranja tradicionalne vrednote motociklizma.


Srednji razred, ki vleče pozornost

Model Crossfire 500 je zasnovan v Evropi in mednarodna motoristična javnost ga je že sprejela z navdušenjem. Mnogi ga označujejo za “novi standard” v razredu motorjev okoli 500 ccm, saj za razumno ceno prinaša oblikovno prepoznavnost in presenetljivo dodelanost detajlov. Premišljeno oblikovan sedež, rezervoar s kapaciteto 13,5 litra ter zanesljiv okvir nakazujejo, da je motor namenjen tako vsakodnevni uporabi kot tudi daljšim vožnjam.

Suh videz in sorazmerno nizka masa v voznem stanju (190 kg) omogočata precejšnjo okretnost, zaradi česar se Crossfire 500 dobro znajde v mestni gneči, hkrati pa zmore dovolj stabilnosti na odprtih cestah. Visoko nameščen krmilo ponuja udoben položaj, saj je sedež pri 795 mm dovolj nizek za večino voznikov, kar prinaša samozavest tudi tistim, ki nimajo prav veliko izkušenj.


Srce motocikla: dvo-valjni motor za užitke brez primere

V jedru Crossfire 500 bije 486-kubični dvovaljni agregat z močjo 35 kW (47,6 KM) pri 8500 vrtljajih na minuto in največjim navorom 43 Nm pri 6750 vrt./min. Ker je moč umeščena na sam vrh dovoljenega razpona za kategorijo A2, ta model predstavlja privlačno izbiro za širok krog voznikov. Tudi tisti z omejeno A2 licenco lahko uživajo v največji možni moči, ki je še dovoljena po evropskih predpisih.

Motor izstopa po mehkem pospeševanju v spodnjem območju vrtljajev in dovolj živahnem “vzponu” v višjih vrtljajih. Ta uravnoteženost pomeni, da bo model Crossfire 500 navdušil tako voznike, ki se šele navajajo na srednjerazredni motor, kot tudi tiste, ki jim je izziv aktivno in bolj športno zavijanje skozi ovinke. Skrbno razvita zvočna podoba iz izpušnega sistema poskrbi za prepričljiv “brbot,” ki je v segmentu 500 ccm redko tako izrazit.


Brixton Crossfire 500 – Bullet Silver, stranski pogled na letališki stezi


Podvozje in vzmetenje: zanesljivost, ki navdaja z zaupanjem

Pri vožnji s srednjekategorno prostornino je ključno, da se motor ustrezno obnese v najrazličnejših razmerah. Proizvajalec je zato izbral nastavljive KYB (Kayaba) amortizerje, ki uporabniku nudijo širok razpon prilagoditev. Spredaj je vgrajena Upside-down vilica s prilagoditvijo kompresije, zadaj pa centralno nameščen amortizer z možnostjo prilagoditve prednapetosti vzmeti in rebound dušenja.

Taka zasnova omogoča, da se Crossfire 500 obnaša mirno in nadzorovano, tudi ko ceste niso ravno v idealnem stanju. Mnogi vozniki cenijo ravno občutek “lahkotnega” vodenja, združenega z zadostno stabilnostjo pri višjih hitrostih. V kombinaciji s kakovostnimi Pirelli Angel ST pnevmatikami, ki slovijo po dobrem oprijemu v suhem in mokrem, je vožnja z Crossfire 500 prav uživaška, ne glede na to, ali gre za vsakodnevno kratko pot do službe ali daljše vikend ture.


Zavore: Natančna in zvezna moč po zaslugi J.Juan

Zmogljivost srednjekategornega motorja mora biti vedno podprta z ustreznim zavornih sistemom. Crossfire 500 je opremljen z J.Juan hidravličnimi zavorami, priznanim španskim proizvajalcem, ki je v zadnjih letih postal stalnica na različnih športnih in potovalnih motociklih. Spredaj je nameščena 4-batna radialna čeljust, ki deluje na 320 mm kolut, zadaj pa 2-batna čeljust na 240 mm kolut.

Tako sprednji kot zadnji zavorni sklop zagotavljata dober občutek na ročici oziroma stopalki, saj je zavorna sila lepo linearna ter enakomerno razporejena. Za dodatno varnost in kontrolo pa poskrbi dvokanalni Bosch ABS (verzija 9.1), ki tehta le 640 gramov in se obnaša skoraj neopaženo, dokler ni resnično potreben. To omogoča samozavestno zaviranje na mokrih in spolzkih površinah, ob tem pa ne posega agresivno v vožnjo.


Elektronika z mislijo na pristnost vožnje

Pri Brixton Crossfire 500 se zavestno ni uporabil tako imenovani ride-by-wire sistem, saj filozofija temelji na čim bolj “mehanični” izkušnji brez preveč elektronske podpore. Kljub temu pa je poskrbljeno za najpomembnejši varnostni element – Bosch ABS.

Električni pripomočki, ki bi lahko “patronizirali” vožnjo, so bili omejeni na tisto, kar je zares potrebno. Poudarek je na povratnih informacijah, ki jih voznik dobi neposredno iz motorja in cestišča. To je prednost za vse, ki uživajo v popolnem nadzoru nad ročico plina in jim je bližja filozofija klasične vožnje, vendar z dodano prednostjo lahkega in zanesljivega zaviranja.


Brixton Crossfire 500 – Bullet Silver, stranski pogled na letališki stezi


Izpušni sistem: celoten iz nerjavečega jekla

Razviti izpušni sistem, ki ustreza današnjim strogim emisijskim standardom, a hkrati ne žrtvuje značilnega zvoka, je vselej izziv. Pri Crossfire 500 je izpušni sistem v celoti izdelan iz nerjavečega jekla in sestoji iz ploščatega prednjega dušilca ter končnega lonca, oblikovanega v stožčasto-ovalni obliki. Tak pristop ne skrbi le za estetski vtis, temveč zagotavlja tudi trpežnost in zanesljivo delovanje skozi daljše časovno obdobje.

Bogata zvočna kulisa je daleč od sterilne in motorju doda osebnost, ki se odraža tako pri nizkih kot višjih vrtljajih. V razredu 500 ccm je zvok Crossfire 500 pogosto pohvaljen kot eden najbolj “polnih” in prepričljivih, kar še dodatno poudarja značaj dvovaljnika.


Klasičen okrogel prikazovalnik: sodobno v analognem slogu

Namesto da bi se odločil za velik barvni TFT-zaslon, Brixton Crossfire 500 prinaša inverzni LCD zaslon v klasični okrogli obliki. Prikaz hitrosti, obratov, prestave in ostalih ključnih informacij (gorivo, ura, kontrolne lučke) je jasen in dobro viden tudi pri močni sončni svetlobi.

Zasnova deluje retro, a je hkrati popolnoma digitalna, kar ustvari zanimivo ravnovesje med videzom in funkcionalnostjo. Diskretne ikone za ABS, pritisk olja in temperaturo hladilne tekočine ne motijo pregleda, a so vedno tam, ko jih voznik potrebuje. Tovrstna enostavnost in zanesljivost pogosto pritegneta ljubitelje preglednega kokpita brez odvečnih menijev in animacij.


LED razsvetljava za dobro vidnost

Skoraj vsi sodobni motorji višjega ali srednjega razreda uporabljajo LED tehniko, toda pri Crossfire 500 je pozornost namenjena uravnoteženju videza in funkcionalnosti. Žaromet in dnevne luči zagotavljajo širok snop, smerniki pa so diskretni in učinkoviti. Tudi zadnja luč sledi minimalističnemu slogu, ki ohranja celoten videz prečiščen in urejen.

S tako rešitvijo je motor v prometu opazen, še posebej v slabših svetlobnih razmerah. Dodatna prednost LED-sistema je dolga življenjska doba in manjša poraba električne energije, kar je ključno za stabilnost delovanja ostalih elektronskih komponent.


Brixton Crossfire 500 – Bullet Silver, stranski pogled na letališki stezi


Namen in ciljni vozniki

Brixton Crossfire 500 je odličen primer motorja, ki se uspešno giblje med kategorijami. Zaradi 35 kW je privlačna možnost za voznike z dovoljenjem kategorije A2, ki želijo poln izkoristek dovoljenega razpona moči. Hkrati so vozne lastnosti in dizajn dovolj zanimivi, da bosta zadovoljila tudi tiste, ki morda prehajajo z 125 ccm modela ali pa si želijo lažjega motorja v primerjavi z velikimi “literskimi” stroji.

Vozni položaj je prostoren, kar omogoča prijetno uporabo tudi pri višjih osebah, motor pa hkrati ni pretežak za tiste, ki iščejo bolj obvladljivo kolo v mestni džungli. Robustna narava in nizek sedež poskrbita, da se preprosto znajde v različnih situacijah, od ovinkastih gorskih cest do vsakodnevnih voženj po ravnih magistralkah.


Udobje in ergonomija

Sedež in ergonomija sta pogosto prelomna dejavnika pri odločanju, ali je motocikel primeren za daljša potovanja. Pri Brixton Crossfire 500 je višina sedeža 795 mm, kar je ugodno za večino voznikov, hkrati pa omogoča relativno sproščen položaj nog. Zmerna razdalja do krmila se lepo ujema z obsegom rezervoarja, tako da so roke v naravni poziciji, ki ne obremenjuje ramen in zapestij.

Za tiste, ki načrtujejo obsežnejše ture, so na voljo različni dodatki: od manjših vetrobranskih stekel do stranskih torb ali celo kovčkov. Vse je zasnovano v skladu z minimalistično filozofijo, tako da dodatna oprema ne kazi čistih linij motocikla.


Premišljeno vzdrževanje in podpora

Zanesljivost je eno ključnih meril pri odločitvi za nakup novega motocikla. Motor zasnova (dva valja, tekočinsko hlajenje, 4 ventili na valj) in izpušni sistem iz nerjavečega jekla kažejo na dolgoročno vzdržljivost. Rezervni deli in potrošni material, kot so zavorne obloge, filtri ter svečke, so široko dostopni, saj gre za dobro poznan format v segmentu.

Poleg tega v večini evropskih držav in tudi v Sloveniji deluje Brixtonova mreža pooblaščenih servisov in prodajalcev, kar olajša vzdrževanje in zagotavlja strokovno pomoč. Motor je zasnovan tako, da so osnovni redni pregledi preprosti, zato ni velikih presenečenj pri stroških servisiranja.


Čistost vožnje brez odvečnega balasta

Crossfire 500 je razvit z mislijo na voznike, ki cenijo pristno izkušnjo. Skupaj z nastavljivim KYB vzmetenjem, J.Juan zavorami in močnim dvovaljnikom v okviru 500 ccm ta model združuje pristen občutek za cesto z minimalnimi elektronskimi posegi. Z novodobno varnostjo (ABS by Bosch) in LED razsvetljavo ostaja v koraku s časom, oblikovna zasnova pa bo še dolgo ostala aktualna, saj stavi na preproste, a obenem prefinjene linije.

Pri nakupu novega motocikla je vedno pomembno razmerje med ceno in vsebino. Crossfire 500 uspešno uravnoteži obe plati. Ponuja kakovostno izdelavo, izstopajoč dizajn ter vozne lastnosti, ki lahko prepričajo začetnika, hkrati pa ne bodo dolgočasile niti bolj izkušenih. Vse to ga postavlja v središče pozornosti kot resno alternativo uveljavljenim blagovnim znamkam v razredu 500 ccm.

Prepričljiv spoj retro navdiha, minimalističnega pristopa in zmogljive tehnike pomeni, da Brixton Crossfire 500 odpira vrata na novo pot. Vabi k raziskovanju brez filtra, k odkrivanju cest z dušo in k ohranjanju stika z najbolj pristnim delom motociklizma: občutkom na ročici, zvokom dvovaljnika in užitkom v svobodi odprte ceste.


SPECIFIKACIJE (Tehnični podatki)

Motor in menjalnik

  • Tip motorja: dvovaljni, štiritaktni, DOHC (4 ventili na valj), tekočinsko hlajen
  • Prostornina: 486 ccm
  • Največja moč: 35 kW (47,6 KM) pri 8500 vrt./min
  • Največji navor: 43 Nm pri 6750 vrt./min
  • Menjalnik: 6-stopenjski, ročni
  • Vžig: ECU (elektronski)
  • Zagon: električni zaganjalnik
  • Gorivo: neosvinčeno, RON 95 ali več

Okvir in vzmetenje

  • Sprednje vzmetenje: teleskopska obrnjena (Upside-down) vilica, nastavljiva kompresija
  • Zadnje vzmetenje: nihajka s centralno nameščenim amortizerjem (nastavljiva prednapetost vzmeti in rebound)
  • Pnevmatike: Pirelli Angel ST,
    • Spredaj: 120/70 ZR 17
    • Zadaj: 160/60 ZR 17 (ali 160/60 R 17)

Zavorni sistem

  • Sprednja zavora: hidravlična, 4-batna radialna čeljust J.Juan, kolut Ø 320 mm
  • Zadnja zavora: hidravlična, 2-batna čeljust J.Juan, kolut Ø 240 mm
  • ABS: Bosch 9.1, dvokanalni

Dimenzije in mase

  • Masa v voznem stanju: 190 kg
  • Dovoljena največja masa: 350 kg
  • Dolžina: 2117 mm
  • Širina: 757 mm
  • Višina: 1116 mm
  • Višina sedeža: 795 mm
  • Število sedežev: 2
  • Prostornina rezervoarja: 13,5 l

Vozne lastnosti

  • Najvišja hitrost: 160 km/h
  • Poraba goriva*: pribl. 4,0 l/100 km
  • Emisije CO2*: pribl. 92 g/km

* Vrednosti porabe in emisij so merjene po pravilih (EU) 134/2014, Priloga VII in se lahko spremenijo glede na način vožnje, razmere na cesti in dodatno opremo.


Dodatne podrobnosti

Teža 235 kg
Blagovna znamka

Brixton Motorcycles

Barva

Bullet Silver (ABS), Backstage Black (ABS)