Sportnaoprema.si sodeluje s številnimi nogometnimi klubi v Sloveniji, med katerimi je tudi NK Celje. Po spektakularni lanski sezoni, je letos prišlo do številnih kadrovskih sprememb, kar se je sprva pokazalo tudi v nekoliko slabši predstavi na zelenici … 

Intervju, ki smo ga opravili z njihovim predstavnikom za odnose z javnostjo, Alenom Obrezom, je zanimiv zaradi odkrite marketinške strategije kluba, ki v težkih trenutkih predstavlja pomembno strateško potezo za ponovno vzpostavitev zaupanja in podpore javnosti. Navsezadnje so navijači in podporniki kluba ključni razlog za dobro predstavo igralcev na igrišču.

Soccer/Football, Slovenia, Celje, Official photos (NK Celje), 11-Sep-2015, (Photo by: Arsen Peric / M24.si)

Alen, poznan si kot vodja marketinga in komuniciranja pri NK Celje, ki sicer napreduje v slovenskem nogometnem prostoru. Kako gledaš na napredek ekipe?

Alen: Po nekoliko slabšem začetku sezone, je v septembru prišlo do spremembe trenerja. Vajeti je v svoje roke prevzel Iztok Kapušin, sicer nekdanji trener Hrvatskega Dragovoljca. Z njegovim prihodom se je stanje v moštvu začelo izboljševati, ekipa pa vse hitreje sprejema tudi njegove zamisli. Pod njegovim vodstvom naša igra postaja konkretnejša in z jasno taktično zamislijo. Predvsem v zadnjih tekmah smo lahko zadovoljni tudi z rezultatskim izkupičkom, na tem mestu pa bi najbolj izpostavil uvrstitev v pokalno polfinale, na poti do katerega smo izločili
favorizirano Olimpijo.

Pri NK Celje skrbis tudi za marketing. Kakšni so tvoji prijemi pri predstavljanju kluba javnosti?

Alen: Javnosti se želimo vsekakor čimbolj približati. Kot nogometni klub vsakodnevno komuniciramo z različnimi tipi javnosti, na eni strani z navijači, novinarji, našimi sponzorji, seveda pa tudi z drugimi nogometnimi klubi, ogledniki, agenti. Glede na tip javnosti, ki ga želimo doseči, ga najprej analiziramo in nato pripravimo strategijo, s katero lahko v korelaciji z njim naredimo kar največ. Najpogosteje sta ciljni skupini, katerima podajamo največ pozornosti, prav navijači in naši sponzorji. Obe skupini sta za naš klub najbolj pomembni, zato so aktivnosti zanju še pod posebnim drobnogledom.

12200617_1147564398606252_1487767311_n

Pro Bands Heavy SKLZ

Kako se na to odzivajo igralci? So pripravljeni sodelovati v marketinških kampanjah?

Alen: Igralci tudi sami sledijo novim trendom komuniciranja z množicami, marketinškim novostim in se zavedajo, da so oni prvi obraz našega nogom
etnega kluba. Zelo so dovzetni za naše marketinške strategije, saj se tudi sami navzven predstavljajo kot nogometaši NK Celja. Nekaterim izmed njim tudi individualno pomagam pri urejanju in koordiniranju njihovih družbenih omrežij, saj se zavedajo, da s tem predstavljajo tudi sebe kot “brand”.

… je ta strategija botrovala tudi uspehu Benjamina Verbiča?

Alen: Benjamin Verbič je poseben nogometaš. Ima izreden talent, tako na športnem kot posledično tudi na marketinškem področju. Dandanes je prava ikona in brand, po katerem se mladi nogometaši tudi zgledujejo. Na zelenicah že nekaj časa spada med najboljše slovenske nogometaše, izredno dobro pa mu gre tudi na marketinškem področju. Na začetku, ko je še bil v našem klubu, sva skupaj pripravila strategijo, s katero želiva dolgoročno čim bolj izkoristiti njegov trženjski potencial. Čeprav je v tem trenutku član danskega velikana Kobenhavna, z Benjaminom še vedno sodelujeva, saj mu pomagam na področju komuniciranja.

12204888_1147564395272919_88229195_n

Barrel Roller SKLZ 

Za uspeh ekipe je potrebna konvergenca številnih dejavnikov. Koliko misliš, da k temu prispeva tvoj del?

Alen: Zunanja podoba kluba je vsekakor zelo pomembna. Kot sem že prej omenil imamo tudi ciljne javnosti zelo različne. Na določeni fazi je moje delo povezano z navijači, ki so ključni namen našega kluba, saj se nogomet igra za ljudi in če na našem stadionu ne bi bilo navijačev tudi naše delo ne bi imelo smisla. Moje delo je povezano tudi s tem, da skušamo privabiti in ohraniti na stadionu čim več ljudi, na drugi strani pa želimo ohraniti obstoječe ter privabiti nove sponzorje in tako zagotoviti čim boljše pogoje za delo celotnega moštva. Posredno si tako upam trditi, da tudi moje delo vpliva na rezultate moštva.

Kakšne načrte imaš za nadaljne predstavljanje kljuba javnosti?

Alen: Strategija našega kluba je rast iz leta v leto. Prvotni cilj, ki ga želimo doseči, je uveljavljanje imen naših nogometašev. Biti boljši iz treninga v trening, iz sezone v sezono – to je tudi moj osebni cilj. Čez štiri leta naš klub praznuje stoto obletnico delovanja in do takrat se želimo čimbolj približati vrhu na lestvici. Lani je sezona za nas bila fatastična, kar pa je bila morda tudi posledica spleta okoliščin, zato želimo doseči konstanto, ki bi nas obdržala pri vrhu. V tem smislu želim klub še bolj približati našim navijačem, kar bi se odražalo tudi v večji obiskanosti tekem.

12200670_1147564401939585_1737250028_n (1)

Sicer nekoliko klišejsko vprašanje, pa vendar: v svetovnem merilu navijaš za … ?


Alen
: Zelo preprosto: Bayern München. Z Bayernom sem se prvič srečal pri šestih letih, ko sem v dar prejel njihov dres. Od takrat srce v globalnem smislu bije za Bayern, kar pa ne pomeni, da jih občudujem le na igrišču. Močno spremljam tudi njihove prijeme na področju marketinga, merchendisinga, odnosov z javnostmi, aktivacij sponzorstva … Menim, da so tudi na tem področju eni najboljših akterjev na svetu.

Massage Bar SKLZ

 

 

Znan slovenski rek pravi: “Slab začetek, dober konec …” Verjamemo, da bo po vzpodbudnih začetkih z novim trenerjem ekipa NK Celja sezono nadaljevala v pozitivnem duhu in jo zaključila še bolše. Pri tem bodo za učinkovito izpeljane treninge v pomoč tudi SKLZ športni pripomočki.

Intervju zapisala: Špela Terglav