Eden izmed glavnih strahov vseh, ki se radi ukvarjamo s športom, so poškodbe. Pogosto nas poškodba doleti ravno v trenutku, ko imamo občutek, da že nekaj časa nismo bili v tako dobri formi … Naključje? Niti ne.

O pomembnosti spanja je v sodobnem svetu bilo zapisanega že veliko. Ponoči se naše telo sprosti in prične se proces regeneracije, obnavljanja našega telesa. V idealnem svetu bi se po osmih urah spanca zbudili spočiti in vsakodnevna opravila nam ne bi predstavljala prevelikih naporov. Pa ni vedno tako, kajne?

Vsi, ki se s športom ukvarjate vsaj dvakrat tedensko poznate občutek, ko kar naenkrat na treningu enostavno ne zmorete več. Vzrok se skriva v nezadostni regeneraciji mišičnega tkiva. Po treningu, ko smo še pod vplivom adrenalina, v mišicah ne čutimo utrujenosti, ta se pojavi naslednji dan.

V Sloveniji je športno aktivnega 40% celotnega prebivalstva, med njimi je 5% visoko rekreativnih ali profesionalnih športnikov, ostalih 35% pa je prav tako podvrženih težavam nezadostne aktivacije in regeneracije.

Zagotovo se sprašujete, kako to preprečiti?

V idealnem svetu bi na nas po vsakem treningu čakal fizioterapevt ali športni maser, ki bi mišice sprostil in odpravil vse med treningom nastale napetosti. V kolikor tega ne storimo, se ščasoma pojavijo mišični vozliči. Seveda pa za voljo vsesplošne funkcionalnosti v ta namen obstajajo športni pripomočki za samomasažo in sprostitev oz. aktivacijo mišic.

Prvotno so bili tovrstni pripomočki namenjeni profesionalnim in visoko rekreativnim športnikom, saj je zaradi vsakodnevnih intenzivnih treningov njihova regenerativna zmošnost omejena. Vse bolj pogosto pa ti pripomočki postajajo nepogrešljiv del športne opreme vsakogar, ki trenira zavoljo zdravega življenskega sloga.

Kako samomasažni pripomočki delujejo?

Mišično tkivo lahko primerjamo z latex elastiko, ki jo želite ohranjati dovolj elastično, da bo čim dlje ohranjala svojo prožnost in s tem najvišjo funkcionalnost. Zavoljo tega sta pri treningu ključna dva vidika: aktivacija pred in regeneracija po treningu. Ameriška blagovna znamka SKLZ je razvila linijo regenerativnih in aktivacijskih samomasažnih pripomočkov, med katerimi je najbolj vsestransko uporabna masažna trigger palica.

Z nekaj minutno masažo pred treningom boste v mišicah znatno povečali pretok krvi in tako nadomestili sicer precej bolj dolgotrajno ogrevanje z razteznimi vajami. Mišice boste hkrati ogreli in dosegli tudi globje ležeča tkiva. Edinstveni ročaji, oblikovani po principu ročk gorskega kolesa, omogočajo lahko vodljivo samomasažo vseh ključnih mišičnih skupin. Ergonomsko zasnovan dizajn pa pomaga, da lahko v vsakem trenutku prilagajate pritisk glede na lastno presojo o globini samomasaže.

KUPON: 15% POPUST ZA NAKUP MASAŽNE PALICE: SKLZ15

 

Prav tako, kot je pomembna masaža pred treningom, je ključna za uspešno regeneracijo tudi po njem. Boljša fleksibilnst in hitrejša regeneracija mišič sta dva ključna vidika, h katerima moramo stremeti po vsakem treningu. S tem se izognemo bolečinam v mišicah, utrujenosti po treningu in kar je najpomembneje – znatno zmanjšamo možnost poškodb!

SKLZ Masažna palica vam tako ponuja možnost kompleksne in učinkovite samomasaže, ki je nujna za dolgoročno uspešno treniranje vsakega posameznika.

Judoist in fizioterapevt Vito Dragič

 

Nekaj nasvetov o načinih uporabe masažne palice pa si poglejte v spodnjem videu, v katerem vas bo skozi različne vaje popeljal judoist in fizioterapevt Vito Dragič:

SKLZ masažno palico uporabljajo številna znana športna imena Slovenije: šampijonka Ilka Štuhec masažno palico uporablja v vseh stopnjah trenažnega procesa, saj sta prav aktivacija in regeneracija mišičnega tkiva ključna postopka za kontinuirano doseganje vrhunske forme.

Med ostalimi športniki, ki masažno palico prav tako redno uporabljajo so: atlet in olimpijec Luka Janežič, atletinja Anita Horvat, Miss športa 2015 Kaja Bajda, maratonec Mitja Krevs, judoist Vito Dragič, rokometašica Kaja Voglar

 

Reprezentantka deskanja na snegu Iva Polanec:

Atletinji Anita Horvat in Maja Mihalinec: